طراحی سایت آمستردام ایران

طراحی سایت حرفه ای و فوق العاده ارزان

طراحی سایت آمستردام ایران

طراحی سایت حرفه ای و فوق العاده ارزان

خرید قالب دیجی کالا برای وردپرس برای طراحی سایت شبیه دیجی کالا

قالب دیجی کالا قالب فوق حرفه ای دیجی کالا با امکان ویرایش تمامی بخش ها توسط المنتور ارائه شد.

فقط با یک بار پرداخت شما قالب دیجی کالا را میتوانید در هزاران وب سایت خود و مشتریان خود به راحتی نصب کنید و همواره بروزرسانی ها را دریافت کنید.

ویژگی ها مهم در پوسته دیجی کالا وردپرس

  • سفارشی سازی بی نظیر به سادگی
  • رنگبندی بی نهایت
  • پنل تنظیمات پیشرفته
  • همراه با ویدئوی آموزشی
  • پشتیبانی از چند زبان
  • پشتیبانی از ارز های مختلف
  • فونت های گوگل
  • سبک های مختلف رنگ و هدر
  • طراحی تمام جداول بر اساس CSS3
  • شبکه های اجتماعی

چرا دیجی کالا موفق شد ؟ چون همین قالب رو داشت !!!!


وب سایت دیجی کالا به علاوه اطلاعات کامل و صریح محصولات خود و امکاناتی مانند مقایسه محصولات و دیگر امکاناتی که در این وب سایت بزرگ وجود دارد از ظاهر بسیار زیبا و کاربر پسندی نیز برخوردار است که این فاکتور ها در کنار یکدیگر باعث رونق کسب و کار های اینترنتی بخصوص فروشگاه اینترنتی دیجی کالا شده است از همین رو این پوسته بسیار زیبا و کاربرپسند با امکانات فوق العاده آماده و خدمت شما معرفی می گردد.

امکانات نمایشی DigiKala Theme

نمایش مناسب محصولات ، قادر بودن به نمایش اطلاعات کامل محصول و از این قبیل موارد می باشد. یکی از برترین قالب های فروشگاهی که تمام موارد فوق را داراست و به خودی خود باعث بهتر جلوه دادن سایت شما و در نتیجه افزایش نرخ فروشتان می شود قالب دیجی کالا می باشد. ما قصد داریم این قالب را به صورت کاملا فارسی در اختیار شما قرار بدهیم. حتی افرادی که دانش چندانی در زمینه برنامه نویسی و طراحی و دیزاین سایت ندارند هم می توانند به سادگی از این قالب بهره ببرند و سایت فروشگاهی خود را راه اندازی کنند و حتی نسبت به سایر فروشگاه اینترنتی سریع تر پیشرفت کنند. قالب فروشگاهی دیجی کالا یک پوسته کاملا فارسی و بسیار شکیل و زیبا می باشد که میتوان گفت کاملا مانند قالب سایت دیجی کالا می باشد که دارای امکانات بسیار زیادی است.

 

تمامی موارد از جمله فیلتر های محصولات ، ویژگی های محصولات یا توضیحات بیشتر ( مشخصات فنی ) ، گالری تصاویر ، زوم بر روی تصاویر محصولات ، مقایسه محصولات و دیگر امکاناتی که به واسطه افزونه ووکامرس و سایر افزودنی های آن مورد استفاده قرار گرفته شده است به این ترتیب میتوان گفت قالب دیجی کالا تا این مرحله کاملا شبیه به یک فروشگاه بزرگ عمل شده است اما اصلات و بزرگی یک فروشگاه به محتوای آن و شبکه توزیع و صد در صد خدمات و سرویس های پس از فروشی است که به کاربران خود ارائه می دهد.

قالب دیجی کالا Digikala Woocommerce Theme

در طراحی سایت فروشگاهی و یا در کل در حوزه طراحی سایت رابط کاربری و ظاهری از اهمیت بالایی برخوردار هستند به طوری که میزان مشخصی از فروش بستگی کامل به رابط ظاهری وب سایت دارد رابط کاربری وب سایت نیز به همین ترتیب می باشد اما اهمیت رابط های ظاهری و کاربری وب سایت به همینجا ختم نمیشود شما باید با توجه به سلایق مناطق جغرافیایی که در آن فعالیت میکنید این رابط ها را تعریف کنید که اکثریت سلایق آن منطقه به کدامین سمت کشیده می شوند برای درک این موضوع توضیح شفاف تری ارائه می شود.

دیجی کالا بیشتر پسندیده میشود

به این ترتیب که توجه کنید اکثر وب سایت هایی که از نظر محبوبیت نزد ایرانی های عزیز رتبه و جایگاه بهتری دارند همگی تقریبا از یک سیکل طراحی و سبکی خاص استفاده میکنند کمی متفاوت تر از وب سایت های خارجی در اکثر وب سایت های محبوب ایرانی شما چاشنی متریال دیزاین را احساس میکنید مانند سایت دیجی کالا و قالب دیجی کالا این به دلیل کشیده شدن علایق منطقه جغرافیایی ماست به علاوه در سایت های خارجی نیز ممکن است چنین چیزی باشد اما اگر کمی جستجو کنید متوجه خواهید شد که وب سایت های خارجی نیز از یک سیکل دیگر در طراحی استفاده میکنند و بیشتر سعی بر استفاده از تصاویر گویای هدف وب سایت دارند.

استفاده از المان و ابزار هایی که برای طراحی وب سایت استفاده میشود عمدتا شخصی و در بیشتر مواقع باید با توجه به نوع مشتری و کاربران خود باشد ، قالب فروشگاهی دیجی کالا از آن دسته قالب هایی است که نه تنها به خاطر نام قالب بلکه به دلیل طراحی منحصر بفرد خود باعث ایجاد محبوبیت نزد کاربران ایرانی را دارد.

نمونه سایت های طراحی شده با قالب دیجی کالا

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد